Min blogliste

fredag den 28. marts 2014

Velkommen til mit kaos

Kære DU :)
Velkommen til mit kaos.
Her på bloggen kommer der til at herske et fantastisk hverdagskaos, fyldt med billeder af LCHF mad, loppefund, ting jeg sælger (og køber ) og ja- billeder af børn, mand og div. oplevelser jeg har, sammen med dem.

Jeg er NY i blogland, og dette vil automatisk skabe kaos fra starten, så er I alle advaret!
Jeg vil bruge min blog til at vise små bidder af mig og mit liv - mit skønne KAOS.

Jeg er konsulent for danske Black Swan Fashion, så min kærlighed for dette SKØNNE brand, det slippe I ikke for.
Samtidig er jeg fan af LIVET og NUET. Jeg har mange ønsker og drømme men er også fast beslutte på, at det er lige HER og NU at vi er her. Lidt højtideligt sagt, så ved vi jo ikke om vi vågner i morgen og derfor lever jeg altså I DAG.
Jeg er mor til to skønne øgler, de fylder mig med glæde, oplevelser og hovedpine! Jeg elsker at være mor med ALT hvad det bringer med sig MEN, jeg nyder også at bruge tid på MIG. Jeg nyder stilhed og ro, jeg har brug for timer for mig selv. Det er ikke altid muligt når man er en familie - mener "nogen", jo det er - mener jeg. Det handler om at vælge til og fra, og lige netop dette, det gør jeg - det gør VI, i vores famlile. Eksempel: fra 1. Maj arbejder jeg som fast nattevagt (som sygeplejerske). Det gør at jeg har hver anden uge fri, ungerne mærker ikke deres mor er væk og jeg får massere af kvali-tid sammen med familien. Forlængede weekender i vores lille retro campingvogn er nu en mulighed Jeg elsker det allerede..

Men alt i alt, så velkommen TIL :)

Kærligst Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar